Egy történet egy hotelról, ahol csak robotok dolgoztak... legalábbis ezt állítják.
"Több mint 100 robotdolgozóját rúgta ki egy japán hotel"
Mi lehetett a baj? Csak nem az már megint, hogy a mai robotok az emberekhez képest retardáltak, vagyis ez nem "jövő", hanem visszalépés igazából?
"A koncepció indulásakor nagy siker volt, így a vállalat több hasonló létesítmény gyors beindítása mellett döntött. Persze van, ahol némileg konvencionálisabb megoldást válaszottak, és csinos hölgyek formáját kapták a vendégfogadó mögött ücsörgők."
Hype tehát megvolt aztán...
"Érthető azonban, ha ezek az újdonságok nem minden vendégnek nyerték el a tetszését."
"A dinórecepciósok mellett félkarú "poggyászfiú" és automatizált robotkertész is borzolta egyes vendégek kedélyeit. Valamint az, hogy nagyon hamar megmutatkoztak a robotok korlátai, melyeket egyébként a hotel is "kísérleti eszközöknek" tekintett.
A vendégeknek nem a robotokkal volt bajuk, hanem azok esetenkénti megbízhatatlanságával."
Hogy mi?
"A vendégeknek nem a robotokkal volt bajuk, hanem azok esetenkénti megbízhatatlanságával."
Vagyis... a robotokkal volt bajuk.
"Előfordult, hogy egy robot tévedésből felébresztett hangosan horkoló vendégeket, és más korlátaik is kiütköztek alkalmazásuk során.
Végül a hotel vezetése úgy döntött, felére csökkenti számukat."
Szóval visszavettek a dologból, de mindenki nyugodjon meg, úgy tűnik ebben a hotelben olyan ember a vezető, aki a kudarc ellenére is továbberőlteti a dolgot:
"A hotel, illetve a mögötte álló cég vezetése egyébként nem vesztette el derűlátását. Azt nyilatkozták, továbbra is szeretnének vendégeiknek újszerű élményt nyújtani, még akkor is, ha a technológiának finomodnia kell. A következő években további robothotelek megnyitását tervezik."