Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Amikor a "jövő, új, kényelmes fizetési módszerét" úgy akarják eladni, hogy a korábbi "jövő, új, kényelmes fizetési módszerét" fik@zzák

2023. augusztus 15. - GABOR2

Az Apple-től jött egy új reklám amivel a telefonján keresztüli fizetést népszerűsítené...

Nem tudok elmenni amellett a tény mellett, hogy egy sebezhető sz@rságra eleve nem jó ötlet a pénzügyeidet rábízni. Már rengeteg tapasztalat gyűlt össze arról, hogy az Iphone is mennyire sebezhető. Pl. nemrégről ez.

Viszont ami most kiakasztott az az, hogy a "jövő, új, kénylmes fizetési módszerét" úgy akarja eladni, hogy a korábbi "a jövő, új, kényelmes fizetési módszerét" fik@zza, méghozzá nagyon rosszul.

A videóban egy ázsiai nő próbál vásárolni bankkártyával és ahelyett, hogy az érintés nélküli technológiát, vagy sima lehúzást használná, valami gépbe kell tán bedugnia a kártyát nem túl lassan, vagy nem túl gyorsan. Ráadásul az ázsiai nő mintha életében most először találkozott volna a kártyás fizetéssel, mintha pár évtized alatt nem tanulta volna meg az ember hogyan működik. És persze nem megy neki. Míg egy fekete fickó hipp-hopp fizet a telefonjával.

"Elképesztően béna reklámmal próbálja népszerűsíteni fizetési szolgáltatását az Apple"

"Az Apple a hét elején egy olyan új klipet adott ki fizetési szolgáltatása, a Pay népszerűsítésére, amit nézve első látásra azt hihetnénk, hogy a mindenki által ismert szupergagyi teleshopos műsorok valamelyikének elejét láthatjuk. Egy olyat, amiben béna amatőr színészek direkt szerencsétlenkednek egy amúgy bevett és jól működő termékkel, hogy azt mesterségesen alsóbbrendűnek tüntessék fel az éppen aktuális és akciós, csak most 10x-es áron megvásárolható csodatermékkel szemben."

"A fogyasztóknak mindenesetre érdemes elgondolkodniuk azon, hogy ha egy vállalat termékét csak úgy tudja jobbnak beállítani a létező és bejáratott - vagy akár konkurens - megoldáshoz képest, hogy utóbbit hamisan nehézkesnek, hátrányait ennyire mesterségesen eltúlozva jeleníti meg, akkor terméke tényleg kínál -e bármilyen újdonságot és tényleg jobb -e bármiben is a cikizett társánál, vagy éppen azért kénytelen a cég ehhez folyamodni, mert egy kicsit is realisztikus összehasonlításban lényegében semmilyen előnyt sem tudni felmutatni a másikhoz képest."

Az a régi reklám jut eszembe, hogy amikor még az SMS se volt beépítve a mobilokba, volt az a... már nem is tudom mi a neve. De arra jött szöveges üzenet és általában egy telefonszám hogy kit hívj. Annó úgy reklámozták, hogy a fickó kap egy üzenetet, ránéz, mosolyog és megy a dolgára, míg mások próbálják a mobil antennát kinyitni, vagy sorbaállnak a telepített telefonoknál. Persze a valóság úgy folytatódna, hogy a fickó aki megkapta az üzenetet szintén el kell, hogy kezdjen sorbanállni egy telepített telefonnál, mert a pár karaktert fogadó eszközén semmi se lehet megbeszélni, leginkább egy telefonszámot kap csak, hogy hívd fel. A mobiltelefon nyerte azt a csatát. És nem is értem, hogy volt ember aki azt gondolta, hogy lehet másként...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr5218193893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2023.08.16. 10:12:29

A személyhívóra gondolsz?

GABOR2 2023.08.16. 22:45:34

@gigabursch: Igen, valószínű magyarul ez a neve... angolul: "Pager." Az apámnak volt.

Találtam egy kifordított reklámot, de amit szerettem volna nem találtam meg.

www.youtube.com/watch?v=WYXPCMXqCB4

Koenigsberger 2023.08.18. 07:23:24

Nemhivatalosan csak csipogónak (bleeper vagy beeper) hívják. Mai napig használják kórházakban vagy hasonló helyeken, ahol van belső telefon az épületben vagy telephelyen és nem lehet nálad mobil.
süti beállítások módosítása