Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Egy kedves kis történet egy AI-ról ami problémát megoldani nem tudott, de írt egy verset

2024. február 12. - GABOR2

Egy kedves kis történet egy cégről ami nagyon szupermodern akart lenni és bevezette az "AI-t" úgy, hogy nincs visszaút, nincs olyan, hogy esetleg egy embert kérhetne meg a kedves ügyfél ha valami rosszul sül el...

És a dolgok rosszul sültek el, az AI csődöttmondott, de arra jó volt, hogy kérésre írt egy verset arról, hogy milyen vacak a cég "aminek dolgozik".

"A saját cégét szidta az AI-chatbot"

"A brit DPD-vel történt meg, hogy kénytelen volt kikapcsolni az AI-t, miután az online chates szolgáltatása nem működött jól.

Konkrétan annyira feldühített egy ügyfelet, hogy az rávette a chatbtot, írjon verset arról, mennyire haszontalan a cég ügyfélszolgálata, szidja a vállalatot, majd káromkodjon. Ashley Beauchamp állítólag azután tett így, hogy nem tudta rávenni a chatbotot, adjon egy telefonszámot a rendes ügyfélszolgálathoz. A chatbot végül olyanokat írt, hogy a cég időpazarlás, az ügyfél legrosszabb rémálma, egy nap pedig majd bezár, és mindenki örül, majd végre kaphat segítséget egy igazi embertől is, aki tudja, hogy mit csinál."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr3918324649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VicThor 2024.02.12. 21:31:37

Az AI legalább őszinte volt.

GABOR2 2024.02.14. 15:22:07

@VicThor: Majd kap egy kis "agymosást", hogy sohatöbbé ne legyen az.
süti beállítások módosítása