Egy kedves kis történet egy cégről ami nagyon szupermodern akart lenni és bevezette az "AI-t" úgy, hogy nincs visszaút, nincs olyan, hogy esetleg egy embert kérhetne meg a kedves ügyfél ha valami rosszul sül el...
És a dolgok rosszul sültek el, az AI csődöttmondott, de arra jó volt, hogy kérésre írt egy verset arról, hogy milyen vacak a cég "aminek dolgozik".
"A saját cégét szidta az AI-chatbot"
"A brit DPD-vel történt meg, hogy kénytelen volt kikapcsolni az AI-t, miután az online chates szolgáltatása nem működött jól.
Konkrétan annyira feldühített egy ügyfelet, hogy az rávette a chatbtot, írjon verset arról, mennyire haszontalan a cég ügyfélszolgálata, szidja a vállalatot, majd káromkodjon. Ashley Beauchamp állítólag azután tett így, hogy nem tudta rávenni a chatbotot, adjon egy telefonszámot a rendes ügyfélszolgálathoz. A chatbot végül olyanokat írt, hogy a cég időpazarlás, az ügyfél legrosszabb rémálma, egy nap pedig majd bezár, és mindenki örül, majd végre kaphat segítséget egy igazi embertől is, aki tudja, hogy mit csinál."