Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Saját story a K&H-val ( mobil bankolás, digitális gazdaság, eltünt pénz )

2023. május 23. - GABOR2

Van egy K&H bankszámlám... Azért hoztam létre, hogy ezzel vásoljak interneten, meg mondjuk ajándékokat alkalmakra. Múlt héten viszont ezektől eltérően egy rendes bevásárlást intéztem vele és mikor hazaértem gondoltam ránézek már, hogy mennyi pénzem van most rajta.

A remek K&H mobilbanknak hála ezt egyszeűen és kenyelmesen megtehetem az otthonom melegében. Nos... felnéztem és azt mondja a K&H mobilbank, hogy... 0 forintom van. Csak azért nem lettem rögtön rosszul, mert az aznapi vásárlások ott voltak, meg van ilyen ábra ami mutatja, hogy mennyi pénzem van és az ábra szerint megvan a pénzem. Kicsit kevesebb mint érzésem szerint kéne lennie, de megvan.

Szóval ezek azért megnyugtattak, hogy talán nem nagy a baj, de nem kellett volna, hisz az az ábra tán némi késleltetéssel frissül... szerencsére ez akkor nem jutott az eszembe.

De így is természetesen azonnal ment a hívás az ügyfélszolgálatnak.

Erről is lehetne írni egy külön fejezetett, de mivel kicsit ideges voltam és nem arra koncentráltam mit hülyül az ügyfélautomata talán nem pontosan írom le ami volt, de volt valami többszörös furcsaság vele.

Szóval hívom őket, szerencsére  maga a nyomkodós menüjük nem az a végtelen, viszont amikor benyomtam, hogy mit akarok, téjékoztatott a robot, hogy több mint tíz percet kell várnom, hogy egy ügyintézővel beszéljek. Mondom magamban, akkor ezek szerint nem csak nekem van bajom, meg oké várok amíg kell.

De az automata úgy tűnik úgy döntött helyettem, hogy akkor inkább kidob. És később nézek rá a telefonra, hogy mi a helyzet és nem várakozok, hanem kidobott tán megint a főmenübe, hogy válasszak.

Oké, újabb kör ezzel és most már azt mondta, hogy már csak várhatóan több mint két percet kell várakoznom. Aztán egy fura dolog történt, mert ezután bemondta, hogy nyomjak be egy gombot az ügyintézővel való beszélgetéshez. Oké... nincs 10 másodperce, hogy azt mondta, hogy több mint két percet kell várnom. Na  mindegy, benyomtam a gombot és kapcsolt az ügyintézőhöz.

És azt hiszem tudom miért ilyen gyors a K&H-nál a panaszkezelés, hogy hirtelen eltünnek az elöttem levők... Mondom, hogy mi a bajom és erre kaptam ilyen félig meglepett kérdést, hogy ohhhh, tényleg nullát mutat az egyenleg... Hát tényleg.

Azt azért elmondanám, hogy telefonálás előtt volt újrabelépés meg egyéb próbálkozás, de makacsul, csak nulla forintot mutatott.

Szóval az ügyintézőhölgy miután előadta ezt nem igazán túl öszintének tűnő csodálkozását, közölte velem, hogy 3 különböző azonosító megadása kell ahhoz, hogy egyáltalán ránézzen a számlámra, hogy ő mit lát; és ezek nem ilyen hétköznapi azonosítók voltak, hogy kártyaszám, vagy PIN kód. Úgyhogy mondta, hogy akkor ő nem tud segíteni, viszont ha a szuper appjukat használva indítom az ügyfélszolgálatos hívást, akkor elég lesz csak egy azonosítás.

Oké, akkor mondom legyen az. Belépek az appba... ott nem azt írta, hogy nulla forintom van, hanem hogy "Nem elérhető". Aztán megtaláltam az appon belüli hívást... ami egyszerűen nem reagált, nem működött.

Szóval nem tudom, miután tán 20 perce a mobilbankom azt mondja, hogy 0 forintom van a számlámom, volt valami, hogy újrabeléptem, mert valamit leakartam csekkolni és aztán egyszercsak ott volt az összeg. 

Magától visszatünt. Node... hol volt legalább 20 percen keresztül?

Azt hiszem a jövőben okosabb lenne kevesebb pénzt ott tartani...

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr3718130766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2023.05.23. 17:17:51

Sajnos Magyarországon sok cég ügyfélszolgálata így működik, sőt vannak akik kifejezetten a panaszosok lerázására törekednek.

KH Csoport 2023.05.26. 12:14:59

Tisztelt Ügyfelünk!

Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget tapasztalt, ahhoz hogy ki tudjuk vizsgálni a történteket, kérjük, hogy a következő elérhetőségen: www.kh.hu/panaszkezeles vegye fel velünk a kapcsolatot, nevét és telefonszámát adja meg, melyről a problémát bejelentette.
Bízunk benne, hogy segítségére lehetünk.
Üdv: K&H Csoport

GABOR2 2023.05.30. 16:21:20

@KH Csoport: Már tudtok róla, hisz elmondtam a panaszom az ügyfélszolgálatnak és valószínű nem voltam egyedül. Csak remélni tudom, hogyha egy ügyfél azt jelenti, hogy eltünt az összes pénz a számlájáról azt elég érdekesnek tartja a bank, hogy kivizsgálja még plusz kérés nélkül. A pénz végül nekem visszatünt és azóta nem láttam, hogy újra lett volna ilyen.
süti beállítások módosítása