Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Saját story-m a magyar digitális állammal...

2023. február 24. - GABOR2

Múlt héten felhívott egy hivatalnok tán a kormányablaktól, hogy úgy látják, hogy meg kell indítaniuk egy eljárást ellenem, mert nem fizettem be a rendőrségnek egy büntetést... egy büntetést amit tavaly szabtak ki még rám.

Mondták, hogy a szétszivatásomat elkerülhetem, ha még ma gyorsan befizetem amivel tartozok, viszont akkor már csak egy út van számomra... a rendőrség saját megoldása a fizetésre; minden más túl sokáig tartana.

Ok, mondtam, hogy én nem tudok semmi büntetésről, nem értesített senki, mikor törént a dolog és azt mondja, hogy még tavaly volt, hogy megbüntettek és hát van az úgy, hogy csak ügyfélkapun küldik már el... 

Ok, mondom akkor befizetem máris.

A honlap ahol fizetnem kellet/kellett volna a "https://ugyintezes.police.hu/".

Az ügyintéző megadta nekem az eset számot, meg pár másik adatot ami kell a befizetéshez.

Megyek a honlapra, ahol feltünt nekem valami egyből...

Az összes kirakott hír arról szól, hogy éppen üzemzavar van a honlapon, vagy hogy azt elhárították.... Semmi más.Illetve, ma már van egy friss arról, hogy leállás lesz karbantartás miatt...

Amúgy ilyen hírek vannak:

"Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében"

"Üzemzavar elhárítva a Rendőrség elektronikus ügyintézésében"

"Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében"

"Üzemzavar elhárítva a Rendőrség elektronikus ügyintézésében"

És több lapon át nem is tudom mennyi hír van arról, hogy baj van a rendszerrel, vagy éppen elháríották azt.

Itt kellett volna nekem fizetnem... Baromi bizalomkeltő, nem igaz?

Szerintetek nekem sikerült? Elvileg akkor pont nem volt üzemzavar.

Nos... ez valahogy így ment:

Beírtam mindent amit kell, aztán jön a bot ellenes ellenőrző kód... amit jól írtam be. De a rendszer szerint nem.

Ok, újra... most beenged. Egy nagyon nem felhasználóbarát módon kialakított idősávot tartalmazó oldal, szinte semmi mást csak a dátuomot elárulja mikor kaptam a büntetést és lentebb, hogy tartozok és fizessek... MOST:

Ok, visszaléptem, hogy elolvassak még egy tájékoztatót... ami úgy tűnik nagy hiba volt.

Mert amikor visszatértem és nyomtam, hogy ok befizetem a büntetést... MOST, akkor kiírta, hogy hiba történt és nincs továbblépés.

Még tízszer próbáltkoztam talán és végre egyszer valahogy továbbengedett, hogy fizessek... MOST.

Gyorsan fizetek, mire jön az üzenet... a befizetés sikertelen volt, mert túlléptem az időhatárt, úgyhogy kezdjek mindent elölről.

Viszont rosszat sejtettem, mert... ilyenkor mindig rosszat sejtek és... igazam volt.

Ugyanis bár azt írta nekem a honlap, hogy sikertelen volt a befizetés... mégis a számlámról levonták és az idővonal szerint történt befizetés...

Hivom az ürgét a hivatalból, mert mondta, hogy ha valami baj van hívhatom és mondtam mi a helyzet és árulja el, hogy ő mit lát, fizettem vagy sem?

Monjda, hogy ja igen, a rendőrség rendszével mostanában sok a  baj, mert "szétbüntettek rengeteg embert és ez túlterheli" és hogy sajnálja, de nem tudja nekem megmondani, hogy befizettem-e akkor az összeget sikeresen, mert ő is csak annyit láthatna mint én. De sok szeretcsét, "csak mégiscsak sikerült, ha levonta a bank", ha nem akkor indul az eljárás ellenem...

Kösz, digitális állam... Egy élmény volt, ami tán hamarosan folytatódni fog egy felesleges eljárás formájában...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr2318057492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása