A világ nagy cégei közül sokan egyre inkább rájönnek, hogy nem tudnak új terméket kiadni, amire valóban érdemes lenne átállnia a felhasználónak.
Ezért valahogy meg kell oldani azt, hogy ugyanaz a termék hozzon nekik újra és újra bevélteleket.
Erre az egyik megoldás pl. a felhő, vagy hogy "semmi se legyen a tiéd, mindent csak bélelj" és mint most ez a példa... reklámokat raknak egy olyan termékbe aminek kifizetted a teljes árát.
Még több reklámot a Windowsokba:
"Még több reklámot fog rakni a Windows 11-be a Microsoft"
"Bár a Microsoft már korábban is elkezdett itt-ott megjeleníteni reklámokat Windows operációs rendszerében, ezek legtöbbje viszonylag eldugott helyen jelent meg. A cég azonban a jelek szerint a jövőben egy olyan alkalmazásban is mutat majd ilyeneket, amit szinte mindenki napi szinten használ: a beépített Fájlkezelőben."
Igazából a masszív reklámbevételek lennének a kulcs, a rákapcsolódás a végtelen pénzre...
És más szempontból is jól jönne ( szerintük ) nekik. Hiszen, ha igazából van egy kész termék, ami non-stop termeli a pénzt és nem kell újat kifejleszteni, akkor előállhatnak olyan amúgy igazából zsákutcás ötletekkel, hogy nem a tehetség alapján vesznek fel egy csomó embert a céghez, hanem bőrszín, vagy szexuális beállítottság vagy valami egyéb, igazából nem hasznos szempont szerint. És lehet mondani, hogy igen, milyen szuperek ezek a diverz csapatok.
A szerkezett már működik, termeli a pénzt, kell persze hozzáértő csapat is, hogy karbantartsa, de az belefér a másik 50% alkalmazottba, vagy pl. mint a Micorosoft biztonsági és foltozó csapata esetében... lesz@rják, hogy hulladékot adnak ki... azt gondolják, hogy ők már túl nagyok ahhoz, hogy elbukjanak.