Itt egy kedves kis írás arról, hogy a fogyasztók nem igazán rajonganak azért, hogy az autógyártók gyorsan mindent digitalizálni akarnak + felhőrekötni, meg olyan dolgokat kialakítani, hogy havonta utalgassál nekik.
"A Consumer Reports szerint nem kellene erőltetni az autók digitális műszerfalait"
"Minden eddiginél gyorsabban vesznek át új technológiákat és ötleteket az autógyártók, de a CR szerint ez nem feltétlen teszi boldoggá az ügyfeleket."
"a Teslához hasonlóan hajmeresztő húzásokkal, fizetős és havidíjas funkciókkal, OTA-frissítésekkel, szoftveralapú autózással, önvezetéssel, valamint mindenhol érintőkijelzőkkel csábítsa át magához a vevőket és nyisson újabb bevételi utakat.
A Consumer Reports legutóbbi jelentése szerint azonban bár az autógyártók minden eddiginél gyorsabban veszik át az új technológiákat és ötleteket, mindez nem feltétlenül teszi boldoggá az ügyfeleket."
Így sült el az egyik nagyi innováció:
A „yoke” kormányról pedig közölte a Consumer Reports: állandóan frusztrálóvá teszi ezeknek a járműveknek a vezetését. Ezt a kormányt rengeteget kritizálták már, az amerikai hatóságok is vizsgálatot helyeztek miatta kilátásba.
"A megbízhatóság fontosabb"
"Az élen a japán Subaru áll, amely a szakértők szerint a biztonságra koncentrál a reklámjaiban, a technológiát pedig nem viszi túlzásba. Átlag fölötti eredményt szerzett a Honda, a Toyota, a Hyundai és a Ford is."
A CR szerint alapvetően nincsenek nagy különbségek a mainstream és a luxuskategóriát célzó márkák között. Utóbbiak ugyanakkor úgy próbálják magukat megkülönböztetni a többiektől, hogy komplex, érintőkijelzős műszerfalakat és kezelőszerveket raknak járműveikbe – ezek viszont a CR szerint az autózás élményét sokkal stresszesebbé teszik.
Lehet nem is vagyok én a véleményemmel annyira különc. Nekem se hiányzik a sok távolról meghackelhető sz@r a kocsimba és ha minden nem tetszés ellenére meglépnék... gyorsan kiderülne, hogy zsákutca, a halálos hackertámadások miatt, aztán majd lehúzhatják a klotyón a profit céljukat és az "innovációjukat".