A nagy techcégek egy ideje nagyon "viziókban" gondolkoznak.
Ezek a nagyon forradalminak beállított figurák ( vezetők ) és elképzeléseik viszont igazából arról szólnak, hogy szeretnék elérni, hogy valahogy rácsatlakozzanak valami hatalmas, végtelen pénzfolyamra, ami önti nekik... a kis parazitáknak a pénzt, mégha igazából nem csinálnak semmit... semmi új termék, a meglevőt tartják fent.
Reklámok elhelyezése kikerülhetetlen helyekre, felhő, fizetési rendszerek...
De van aki másban gondolkodott. Zuckerberg azt akarta, hogy az ő kis nagyon bénán kinéző "meta-világán" át intézzük a dolgainkat, és persze ő ezért lecsippentett volna pár milliárd dollárt.
De valahogy senki se akar 20+ évet visszautazni az időben és akkori grafikai viszonyok között "élni", ráadásul nagyon drágán.
Viszont!!! A viziós vezetők híresek arról, hogy nem érdekli őket, hogy nem érdekli a "megoldásuk" az embereket és öntik bele továbbra is a pénzt. Zuckerberg annyiban különleges tán, hogy ellentétben mondjuk a felhősökkel, akik felbérlik a médiát és non-stop lökik a "ha nem váltasz felhőre vállalkozás, akkor tekintsd magad halottnak" cikkeket, a Meta-sok nem erőszakosak.
"Eddig óriási bukás a metaverzum, de tovább öntik a pénzt a feneketlen kútba"
"Nincs még egy olyan cég, amelyik annyira belehitt volna a metaverzumba, mint a korábbi Facebook, amelyik két éve még a nevét is megváltoztatta Metára, csak hogy még egyértelműbb legyen: Mark Zuckerberg szerelemprojektjére a világ pénzét el fogják költeni. Most 40 milliárd dollárnál, vagyis 14 ezermilliárd forintnál tartanak"
Ez az "ingyenélés" továbbra is igazán csak a Google-nek jött össze.