Írtam pár jó nagy elemzést arról, hogy miért nem fog elterjedni a középosztály körében tartósan az elektromos autó a jelenlegi körülmények között... Egyre nyilvánvalóbb, hogy igazam volt. Itt egy újabb cikk ami bevallja ezt nekünk... Ja és persze ez megint azt mutatja, hogy a kormány "legyen Magyarország akkunagyhatalom" terve rossz.
"Forrong az autóipar: vezetőcserék sora jöhet a nagy cégeknél, miután befürödtek a villamosítással"
"A napokban a Volvo és a Seat-Cupra vezérigazgatói posztján is váltás történt, és a közeljövőben más autóipari konszerneknél is lehetnek hasonló személycserék. Szécsényi Gábor, Az Autó című szaklap főszerkesztője az InfoRádióban elmondta: a háttérben az áll, hogy nem halad jól a villamosítás, illetve az amerikai vámok is bonyolítják a helyzetet, melynek következtében sok gyártó ismét inkább a hibrid autókra koncentrál."
"Szécsényi Gábor szerint „a villamosítás nem olyan gyors és erőteljes”, mint ahogy várták, és ez a megállapítás főleg az európai autóipari helyzetre igaz. A remélt áttörés elmaradt, a legfőbb autóipari szereplők pedig mozgolódni kezdtek. Eric Li Shufu, a Volvo anyavállalatának, a Geelynek az alapító-elnöke például amellett érvelt, hogy
módosítani kell a villamosítással kapcsolatban megfogalmazott korábbi főbb terveken, célokon.
Erre azonnal reagált a Volvo is, amely nemrég bejelentette, hogy visszább vesz az erőltetett villamosításban, és a hibrid autókra is jelentősen koncentrál, hiszen zűrös idők járnak, mivel az amerikai vámok is sújtják az autómárkákat."
"az állami támogatások lassú kivezetésével jelentős mértékben visszaesett a piaci kereslet, és így a gazdaságos termelés nem volt másképpen fenntartható, csak a hibridek visszahozásával."