Párszor visszamentem a boltba ahol felhős pénztárgép van és képzeljétek kétszer is az volt, hogy nem tudtam fizetni... azonnal.
Első alkalommal megyek, mondja a csaj, hogy várnom kell, vagy elhagyhatom a boltot ha szeretném. Mondom... megint nem elérhtő a felhő? Mondja, hogy nem, hanem épp belefutottam egy szokásos problémájába az új rendszernek, abba hogy egyszerűen időnként magától újraindul és akkor újra be kell jelentkezni meg ilyenek. És ez idő...
A második alkalommal is pont ez volt, hogy épp újraindítta magát rendszer és akkor kártyával akartam fizetni és a lehúzás utánni várakozás... talán még keveset is mondok, 10-szer annyi idő volt mint egy normális bankterminálnál. A pénztáros csaj is ott hümmögött már, mert érezte, hogy milyen kínos ez.
Nem tudom talán... a felhős cég megkapja a banki adataimat, tehát át kell mennie az egésznek az ő rendszerükön is és azért ilyen lassú? Lehet, hogy a felhősök százalékot vonnak le vásárolt árú árából? Várakozás a rendszer felállásra, bejelentkezésekre és a fizetés is baromi lassú. De jó, hogy felhőre váltottak!
Remélem a kísérlet végére nem kérnek majd ebből.