Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Egy reklámmal kezdődött, de aztán... ( okosotthontól a ... )

2021. június 08. - GABOR2

Áhhh... megint megtalált egy reklám.

Okosotthonokról szólt és az volt a fő mondanivalója, hogy ha te egy kényszerbeteg vagy aki mindig le akarja ellenőrizni, hogy vajon tényleg bezárta-e az ajtót meg ilyenek, akkor használd a termékeit, mert akkor nem lesz több kérdés... Persze egy kényszerbeteg mindig fel tud tenni újabb kérdést....

Na mindegy, meg akartam keresni a Youtube-on a reklámot, de azt amit láttam  nem találtam.

Legrand a cég neve mindenesetre és rendszereinek hála tudhat tán rólad mindent, hisz mindenedet "okossá", netrekötötté teszi.

És aztán a reklámot amit láttam ugy nem találtam meg, de helyette itt volt... ez:

"Jerusalema tánc - Legrand Zrt."

Nézem elsőre. hogy mi ez a f@sszság... aztán többszörös nézés után is fasszág, de elsőre azon döbbentem le, hogy van egy cég ami mindent tud rólad és úgy érzi ki kell fejeznie, hogy ki oldalán áll a Jeruzsálám vitában... basszus mit tesz veled, ha monitoroz és kiderül valami nem tetszik neki az életedben?

Amúgy "fontos" volt elkészíteni ezt a videót, hisz úgy látom az egész cég feliratkozott... és senki más; 448 feliratkozás és magát a videót meg nézték 50-szer... abból mondjuk 5 én voltam, 10 a feltöltő, a maradék aki be akart nyalni a főnöknél.

Ilyen táncika megy, nem tudom milyen nyelven, de tán zsidó, talán zulu... és ugye már a dal nyelve is egy állásfoglalalás lehet, de aztán még többet láttam.

Az egész ország erre táncikált? Le maradtam valamiről? Úgy tűnik szerencsére.

Büntetésvégrehajtás, kórház, rendőrök, MÁV... mindenkinek elment a...

Visszatérve a Legrand verziójára, ami talán akkor mégiscsak nem egy konkrét politikai állásfoglalás, hanem tán csak a békéről szól meg ilyenek ( nem tudom ) ... 

Azt írják, hogy:

"A Legrand Zrt. is elfogadta a tánckihívást."

"Bízunk az összefogás és a zene gyógyító erejében, akinek van kedve kövesse példánkat"

Ráadásul nagyon mind ők, mind pl. a büntetésvégrehajtás videója nagyon progresszív... ugyanis kb. csak nők vannak a videón, a háttérbe van olykor egy-egy férfi... de talán csak érezték ez nagyon égő és ezúttal hagyták legyenek csak progresszívek az anyagok.

De számomra ez döbbenet... felnőtt emberek beletesznek ennyi energiát ekkora hüly@ségbe...

Hisznek a zene és táncika gyógyító erejébe... biztos hatásos a civil szönyegbombázás ellen... ezzel nagyot segítettek nekik. Ehhh....

Le vagyok döbbenve és nem is tudom... undorodom.

Amit csinálnak bárhogy is nézzük az az, hogy táncikálnak miközben a témát adó helyen tömegmészárlás folyik...

De nem akarnék egy ilyen cégnél dolgozni.

Eleve, hogy érhetnek rá erre...

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr4316586442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása