Mennyi ilyen digitalizációs hírt lehet olvasni mint pl. ez:
"Őrült digitalizációs hullám jöhet Magyarországon a koronavírus-járvány után"
Örült... talán a cím még találó is.
"A kis- és középvállalkozások mindössze harmada működött zavartalanul a koronavírus miatti korlátozások idején, ezért minden második digitális fejlesztésre készül a járvány után. Ugyanakkor azokat a cégeket érintette meg legkevésbé a válság szele, amelyek több digitális megoldást használtak – derült ki abból a nagymintás, nem reprezentatív kutatásból, amelyet az eNET a Telekom megbízásából készített. A magyar vállalkozók mindössze negyede kíván visszaállni a válság előtti munkarendre."
Nálunk is volt ilyen részben rapid digitalizáció és kényelmes is nekem, de...
Amiről annyira nem beszélnek a digitalizáció kapcsán mert nagyon kínos...
Nagyon durva hibák vannak. Nem írhatok nagyon konkrétumokat, de a hibák közül több is olyan, hogy a cégünk jó hírnevét súlyosan károsíthatja. Pl. nem kapja meg az ügyfél a kedvezményt és emiatt olyan 20%-kal is akár többe kerül neki a történet mintha normálisan működne a rendszer. Aztán olyan dolgokat jelez a rendszer lehetségesnek, ami igazából a hosszú szerződésben le van írva, hogy nem, így az ügyfél köthet olyan üzletet, amit elvileg nem is köthetne; érvényesnek állít a rendszer már felmondott szerződéseket stb...
Szóval a saját tapasztalat ez... sz@rul sikerült nálunk is a digitalizáció.