Az, hogy mennyire rossz az amilyen irányba ment a játékipar megérne pár posztot, de ezeket szerintem elég jól kibeszélik... legalábbis angol nyelvű csatornákon.
Most viszont van itt valami sötét új...donság.
Átugorhatatlan reklámokat tettek be nemrég több játékba.
Nem, nem ingyen játékok, fizetsz értük, aztán várhatsz amíg lemennek, aztán majd játszhatsz... a következő reklámig.
A mai történet főhőse az NBA2K19 és gondolom már meg is nyugodtál, áááá az egy sport játék... azok teli vannak reklámmal úgyhogy biztos beillisztik úgy hogy ne zavarjon, mint ahogy eddig is ott lesz a pályán valami reklámkép... NEM.
"NBA 2K19 showing (sort of) unskippable ads on loading screens"
Itt egy videó róla hogy is működik.
Egy sorozatról ami valóban létezik megy le egy reklám és nem 5 másodperc és nem 10 másodperc...
Oké gondolhatod megint... ingyen van a játék, vagy nagyon olcsó. NEM.
A legolcsóbb verziója Steamen most 49,99 dollár.
Ezenkívül a legdurvábban pay to win, vagyis ha még költesz benne elég pénzt olyan játékosod lehet amilyet akarsz... egyszerűen pénzért te állítod be a stasztisztikáját. Amúgy meg fizetsz mindenért, már nem csak ruháért hanem tetkókért is például.
De itt egy másik példa is. A Street Fighter 5-be tettek bele később, frissítésként reklámot. Mostanában az a divat, hogy elfogadhatóan jön ki a játék, hogy sokan megvegyék aztán később frissítésként rakják bele azt amiről ha tudtak volna a játékosok előre akkor nem veszik meg inkább. A Call of Duty aktuális része erre jó példa.
"Street Fighter 5’s in-game ads look terrible"
Ahogy a cím is mondja... ráadásul borzalmasan sikerült.