Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Befolyásolás a szórakoztatáson keresztül 1.

Bevezetés

2018. augusztus 23. - GABOR2

Az emberek manipulálása filmeken, játékokon keresztül egy újabb fejezethez érkezett. Gondolhatod magadba, hogy ez te rád nem hat és mivel felnőtt van ez így is lehet. Viszont a fiatalabb korosztályt a filmek és játékok nagyon is befolyásolják. Sok kis gyerek a filmekben, játékokban lát hősöket vagy inkább "hősöket" és rájuk akar hasonlítani és befolyásolják őt a hős nézetei. Talán még te is emlékszel ilyenre gyerekkorodból.

Ráadásul a mai gyerekek többet vannak képernyő előtt mint a korábbiak. Mostanában jó sok személyes tapasztalatom van gyerekekkel 0-10 éves korosztályban. Ez csak személyes, de pár észrevétel velük kapcsolatban: Meg van nekik engedve kb. bármi és semmiért se büntetik meg őket. Én most megtapasztalhattam, hogy nem igaz az, hogy az ember eredetileg jó, hisz pl. láttam, hogy a nagyobb testvér aki még nagyon kicsi volt már akkor rátámadt a öccsére mikor még öntudata se volt és azóta is kedvenc foglalkozása pokollá tenni az életét. Látom azt, hogy nem tisztelik a szülőt, és a nagyszülőket meg pláne. Olyan dolgokat láttam amiről azt hittem korábban, hogy lehetetlen hogy ilyeneket csináljon egy gyerek aki még öt éves sincs. Emlékszem sokszor hallottam azt, hogy a kisgyerekek a felnőttre úgy tekintenek mint egy istenre. Amit én láttam az az, hogy épp ellenkezőleg van. Ja és ezek többnyire felső középosztálybeli gyerekek akiknek nem győzik kinyalni a seggét. Van még pl. olyan is hogy anya által nevelt gyerek aki mondjuk 10 éves és az anya ilyen valami mittudom én mi misztikus dologban hisz és a gyereke mint egy fanatikus örült senki, semmilyen más véleményét nem fogadja el, pl. lesza@ja, hogy a tudósok szerint amit anya mond az baromság. Nade a lényeg ezekből... ezek a gyerekek nem fogják a saját szüleiket "hősnek" tekinteni és nem fognak róluk példát venni. Ők a tv-ből és videójátékokból fognak példát venni. És a szülők nagyon örülnek a digitális bébicsősznek, hisz a szülők is kikészülnek idegileg a csemetéiktől. És kész is van minden, hogy minden korábbinál elb@szottabb, de nagyon magabiztos nemzedék legyen a következő.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr8914197199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása