Képzeljétek az ismerősöm akinek van Teslája balesetezett... Nem, nem ment az önvezető rendszer és mégcsak nem is az ő hibája volt. Helyre is lehet elvileg majd mindent állítani... csak győzze kivárni, mert mondta, hogy még sorszámot, meg semmit se kapott, hogy körölbelül tudná majd, hogy mikor javítják meg a kocsit. Addig villoghat a törött Teslájával.
Meg volt vele közös programom és elvitte töltöre a kocsit és eléggé meglepett az, hogy mutatta az okostelefonján, hogy látja, hogy tankol és talán csak valami 20% töltés azon a helyen több mint négyezer forintba került... Hát azért olcsónak nem mondanám. Mondta ha otthon töltené fel, akkor 170 forintba került volna ugyanez... Dehát többféle töltő van még egy helyen is, gyors-lassú, meg Magyarországon tán nem áram töltés szerint van a számlázás, hanem időre, így pl. ugyanez a töltés Németországban is jólval olcsóbb lenne stb..
Meg mondta, hogy egy "hülye" cikket küldtem neki, de nem fejtette ki, hogy miért, valahogy elterelődött rögtön másra a téma.
Ez volt a cikk:
"Hivatalos: Életveszélyesen közlekednek a forgalomban az "önvezető" Tesla-k"
"Az amerikai közlekedésbiztonsági felügyelet (NHTSA) a héten arra kötelezte a Tesla-t, hogy az több százezer "önvezető" járművét hívja vissza. Ennek oka, hogy az ezeken működő - már nevében is megtévesztő - "Full Self-Driving" (FSD) technológia elképesztően veszélyesen működik, és banális közlekedési helyzeteket is életveszélyes szituációvá tud átváltoztatni."
Szóval talán az amerikai hatóságok nem tudják a dolgukat. Vagy...
"Tesla: nagy visszahívás az önvezető rendszer miatt"
"A Tesla vitatja a közlekedésbiztonsági szervezet megállapításait, de közölte, hogy teljesíti a kérést."
Vagy ezért, mert egyszerűen vitatja a Tesla.
Mindenesetre... hány éve vannak forgalomba a Teslák? Már azért jópár. És miért csak most jutott el eddig a hatóság?