Nos, miközben a kanadai jegybank azon gondolkozik milyen klassz lenne a digitális valuta, egy tisztán online bank totál összeomlott. Olyannyira, hogy még a vállalat vezérigazgatójának se sikerült valami bullshitet gyártani, hanem azt mondta:
"Chris Britt, a vállalat elnök-vezérigazgatója elismerte, hogy teljesen megérti ügyfeleiket, ha most úgy érzik, hogy az online bank cserbenhagyta őket. "
"Nagy a baj egy hatalmas online banknál"
Egyébként a giga összeomlások hete volt ez, majd egy másik cikkben megírom, mik omlottak még úgy össze, hogy arról a magyar sajtó síri csendben hallgatot, pedig sokkal nagyobb dolgokról van szó mint egy online bank.
Ráadásul a cikkből kiderül, hogy ez már jópárszor előfordult ezzel a bankkal nagyon rövid idő alatt.
"Ez július óta már a harmadik ilyen eset a cégnél – emeli ki a CNBC cikke -, ráadásul gyakorlatilag a legrosszabbkor jött, mert a vállalkozás a tőzsdén épp most készül további 5 milliárd dolláros friss tőke bevonására."
"A kártyás fizetést a cég közleménye szerint időközben sikerült helyreállítaniuk, de a többi szolgáltatás – köztük a mobilapplikációs és a webfelületükön történő ügyintézés - továbbra is szünetel."
"A hibát állítólag a cég fizetés-feldolgozójánál keletkezett hiba idézte elő,"