Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Online bank és ügyfelei nagy pácban: az elnök-vezérigazgató "teljesen megérti ügyfeleiket, ha most úgy érzik, hogy az online bank cserbenhagyta őket."

2019. október 22. - GABOR2

Nos, miközben a kanadai jegybank azon gondolkozik milyen klassz lenne a digitális valuta, egy tisztán online bank totál összeomlott. Olyannyira, hogy még a vállalat vezérigazgatójának se sikerült valami bullshitet gyártani, hanem azt mondta:

"Chris Britt, a vállalat elnök-vezérigazgatója elismerte, hogy teljesen megérti ügyfeleiket, ha most úgy érzik, hogy az online bank cserbenhagyta őket. "

"Nagy a baj egy hatalmas online banknál"

Egyébként a giga összeomlások hete volt ez, majd egy másik cikkben megírom, mik omlottak még úgy össze, hogy arról a magyar sajtó síri csendben hallgatot, pedig sokkal nagyobb dolgokról van szó mint egy online bank.

Ráadásul a cikkből kiderül, hogy ez már jópárszor előfordult ezzel a bankkal nagyon rövid idő alatt.

"Ez július óta már a harmadik ilyen eset a cégnél – emeli ki a CNBC cikke -, ráadásul gyakorlatilag a legrosszabbkor jött, mert a vállalkozás a tőzsdén épp most készül további 5 milliárd dolláros friss tőke bevonására."

"A kártyás fizetést a cég közleménye szerint időközben sikerült helyreállítaniuk, de a többi szolgáltatás – köztük a mobilapplikációs és a webfelületükön történő ügyintézés - továbbra is szünetel."

"A hibát állítólag a cég fizetés-feldolgozójánál keletkezett hiba idézte elő,"

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr6315250536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása