Új tech trendek és egyebek...

ÚJTECHKOR...

ÚJTECHKOR...

Egy forradalmi innováció csődje és a marketing ami mögötte van

2018. február 22. - GABOR2

"Nagyon nem vált be a KFC áruházlánc brit üzleteinek az átállás egy új disztribuciós rendszerre."

Nézzük meg, honnan indult a történet. Amikor még mosolygós embereket és tett-erőtől duzzadó marketing anyagot olvashattunk. Ez azért is fontos, mert mutathatja, hogy hova vezet az, amikor a logisztikát már olyan mértékben akarják innoválni, hogy az egész inkább visszaüt, mert a teljesítményt se lehet a végtelenbe emelni.

"KFC revolutionizes UK foodservice supply chain with DHL and QSL appointment"

"A KFC forradalmasítja az Egyesült Királyság élelmiszer-ellátási ellátási láncát DHL és QSL kinevezéssel"

Ezután az is forradalomnak lesz nevezve ha valami sokkal rosszabb lesz; végülis miért ne.

"Three-way partnership to focus on innovation, quality and reliability in the UK foodservice distribution market"

Innováció rules!!! És persze ott van a megbízhatóság is, az nagyon fontos.

"DHL will ‘re-write the rule book’ and set a new benchmark for delivering fresh products to KFC in a sustainable way"

"A DHL újra írja a szabálykönyvet, és új referenciaértéket állít fel a friss termékeknek a KFC fenntartható módon történő szállításához"

Komolyan mondom ez már olyan fárasztó, nekem már az lenne az igazán forradalmi ha elhagynák a marketing anyagokból az ilyen szövegeket, mert olyan elcsépelt már.

"In a groundbreaking move, KFC has appointed DHL and QSL to manage the supply and distribution of food products, packaging and consumables for over 850 restaurants throughout the UK, as part of its ambition to revolutionize the UK foodservice distribution market."

Milyen kár, hogy mi már tudjuk, hogy ez az ambició befuccsolt, dehát az internet nem felejt.

" optimized delivery scheduling to provide a faster turnaround of orders"

Az optimalizáció, amikor már az emberekből az öt perces pihienőket is kisajtolod, mert azt hiszed attól majd jobb lesz ide vezet. 

"It’s an ambitious plan, but by working closely with our partners DHL and QSL we’re confident that we’ll be able to deliver against our strategic ambitions.”"

"Ez egy ambiciózus terv, de a DHL és a QSL partnereinkkel szorosan együttműködve biztosak vagyunk benne, hogy képesek vagyunk teljesíteni stratégiai ambícióinkat. ""

Nem tudtátok teljesíteni.

Milyen aranyosak, hogy fennhagyták a honlapjukon.

Tett-erővel teli magabiztos szöveg. Szokásos marketing bullshit.

Hova vezetett ez a nagyon innovatív megoldás: "Kifogytak a csirkéből a brit KFC-k"

"Nagyon nem vált be a KFC áruházlánc brit üzleteinek az átállás egy új disztribuciós rendszerre. A brit KFC-éttermek a múlt hét óta a DHL szolgáltatásait veszi igénybe"

"A KFC-nek mintegy 900 étterme van Nagy-Britanniában, ezek közül soknak most nem volt mit kisütnie. Az áruházlánc a Twitteren elismerte, hogy meglehetősen komplex feladat országszerte 900 éttermet ellátni friss csirkével, és elnézést kért a vendégektől a kellemetlenségekért. Hozzátették, hogy a minőségből nem akarnak engedni, ezért néhány éttermet átmenetileg bezártak, a többi pedig egy szűkített menüvel üzemel.

A DHL szintén közleményt adott ki, és jelezte, hogy prioritásként kezelik a helyzetet. Ez persze nem vigasztalta meg a vendégeket, akik a Twitteren adtak hangot a csirkeszárnyak hiánya miatti keserűségüknek."

Mi lenne, ha nem prioritásként kezelné a dolgot? Pedig milyen magabiztosak voltak.

És ez nem csak egy apró kellemetlensé ugyanis: "Több üzlet is bezárt, mert nem volt mit bepanírozni."

Kár, hogy azt nem olvasni, hogy visszaállnak a forradalom előtti módszere, amikor még egyszerű módon mindig ki tudták szolgálni az ügyfeleket.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujtechkor.blog.hu/api/trackback/id/tr6613689778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása